Videomainonta

YouTube-mainonta

Tavoita miljoonia potentiaalisia asiakkaita houkuttelevilla videomainoksilla maailman suurimmalla videoalustalla.

Tarjoamamme YouTube-mainosmuodot

Ohitettavat In-stream-mainokset

Toistetaan ennen videoita, niiden aikana tai jälkeen, ja voidaan ohittaa 5 sekunnin jälkeen. Ihanteellinen bränditietoisuuden lisäämiseen.

Ei-ohitettavat mainokset

Lyhyet, 15-20 sekunnin mainokset, jotka katsojien on katsottava ennen videon toistamista, välittäen tehokkaasti brändiviestiä.

Discovery-mainokset

Näkyvät samankaltaisten YouTube-videoiden vieressä, YouTube-hakutuloksissa ja YouTube-etusivulla.

YouTube-mainontaprosessimme

1

Kohderyhmäanalyysi

Määrittelemme ihannekatsojien demografiset tiedot, kiinnostuksenkohteet ja katselutottumukset

2

Luova sisältö ja strategia

Autamme kehittämään houkuttelevia videomainoksia ja luomaan kohdennetun kampanjastrategian

3

Kampanjan käynnistys

Määritämme kohdentamisen, hintatarjoukset ja budjetin optimaalisen suorituskyvyn saavuttamiseksi

4

Optimointi ja skaalaus

Seuraamme jatkuvasti suorituskykyä ja parannamme kampanjoita maksimaalisen sijoitetun pääoman tuoton saavuttamiseksi

YouTube-mainonnan edut

Valtava tavoittavuus

Pääsy yli 2 miljardiin kuukausittaiseen aktiiviseen käyttäjään eri demografisista ryhmistä ja kiinnostuksen kohteista.

Tarkka kohdentaminen

Kohdenna katsojia demografisten tietojen, kiinnostuksenkohteiden, katselukäyttäytymisen ja hakuaikeiden perusteella.

Suorituskyvyn seuranta

Kattava analytiikka näyttökertojen, sitoutumisen, konversioiden ja sijoitetun pääoman tuoton mittaamiseen.

Kenelle YouTube-mainonta sopii

Uusille brändeille, jotka haluavat nopeasti tehdä vaikutuksen

B2C-segmenttiin keskittyville yrityksille

Verkkokaupoille tarjousten ja alennusmyyntien markkinointiin

Yrityksille, jotka lanseeraavat uuden tuotteen tai palvelun

Usein kysytyt kysymykset

Paljonko YouTube-mainonta maksaa?

Kustannukset riippuvat videon pituudesta, kohdeyleisöstä, mainosmuodosta ja muista tekijöistä. Tarjoamme joustavia ratkaisuja jokaiseen budjettiin.

Tarvitsenko valmiin videon?

Ei, autamme sinua luomaan videon alusta loppuun: käsikirjoituksesta jälkituotantoon.

Kuinka nopeasti kampanja voidaan käynnistää?

Keskimääräinen käynnistysaika on 3-5 työpäivää strategian ja luovan sisällön hyväksymisen jälkeen.

Valmis mainostamaan YouTubessa?

Hanki räätälöity YouTube-mainontastrategia, joka on suunniteltu maksimoimaan mainoskulujen tuotto. Anna asiantuntijoidemme auttaa sinua tavoittamaan ihanteellinen yleisösi maailman suurimmalla videoalustalla.

Share: